You searched for: revaskularisierung [ Turn off colors ]
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Revaskularisierung und operative Therapien
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Revascularisation and Surgical Therapies
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Last Update: 2011-03-23 |
Revaskularisierung Krankenhausaufenthalt wegen instabiler Angina
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Death from any cause Need for Revascularisation Hospitalisation for unstable angina
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Last Update: 2012-04-10 |
Reduzierung des Risikos kardiovaskulärer Ereignisse bei Patienten mit Myokardinfarkt und/oder Revaskularisierung in der Anamnese.
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Reduction of risk of cardiac events in patients with a history of myocardial infarction and/ or revascularisation.
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Last Update: 2012-04-10 |
Notwendigkeit von Revaskularisierung, nicht-tödlicher Myokardinfarkt, Tod aufgrund KHK) wurde in dieser Studie nicht untersucht.
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The effect of intensive lipid lowering on cardiovascular endpoints (e. g. need for revascularisation, non fatal myocardial infarction, coronary death) was not investigated in this study.
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Last Update: 2012-04-10 |
Ebenso wird bei Patienten mit IA/NSTEMI mit lebensbedrohlichen Umständen, die eine dringende Revaskularisierung erfordern, die Gabe von Fondaparinux vor oder während der PCI nicht empfohlen.
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Similarly, in UA/ NSTEMI patients with life threatening conditions that require urgent revascularisation, the use of fondaparinux prior to and during PCI is not recommended.
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Last Update: 2012-04-10 |
Der Einfluss einer starken Lipidsenkung auf kardiovaskuläre Endpunkte (z.B.Notwendigkeit von Revaskularisierung, nicht-tödlicher Myokardinfarkt, Tod aufgrund KHK) wurde in dieser Studie nicht untersucht.
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The effect of intensive lipid lowering on cardiovascular endpoints (e. g. need for revascularisation, non fatal myocardial infarction, coronary death) was not investigated in this study.
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Last Update: 2008-03-04 |
Tod (D) , MI, dringliche Revaskularisierung des Zielgefäßes (urgent target vessel revascularization, UTVR) und akute26 antithrombotische Notfalltherapie mit dem GP IIb/IIIa-Inhibitor (RT) innerhalb von 48 Stunden nach der Randomisierung.
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The primary endpoint of the trial was death (D) , MI, urgent target vessel revascularisation (UTVR) , and acute antithrombotic rescue with GP IIb/IIIa inhibitor therapy (RT) within 48 hours of randomisation.
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Last Update: 2008-03-04 |
Die Analyse des primären Endpunktes (Vierfach-Komponenten-Endpunkt aus Tod, MI, dringliche Revaskularisierung des Zielgefäßes [UTVR] und thrombolytischer Bail-out [TBO] innerhalb von 48 Stunden) zeigte eine 37% relative und 3,9% absolute Reduktion in der Eptifibatid-Gruppe (6,6% Ereignisse gegenüber 10,5%, p = 0,0015).
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The primary endpoint analysis [quadruple composite of death, MI, urgent target vessel revascularisation (UTVR) and thrombolytic bail-out (TBO) at 48 hours] showed a 37% relative and 3.9% absolute reduction in the eptifibatide group (6.6% events versus 10.5%, p = 0.0015).
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Last Update: 2012-04-10 |
In einer großen Anwendungsbeobachtung, bei der die Patientencharakteristika in den Gruppen vergleichbar waren, war die Inzidenz des zusammengesetzten Endpunktes Myokardinfarkt und koronare Revaskularisierung bei 17,46 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für Behandlungsschemata mit Rosiglitazon und bei 17,57 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für andere Antidiabetika (relatives Risiko 0,93 [95% Konfidenzintervall 0,80 – 1,10]).
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In a large observational study where patients were well-matched at baseline, the incidence of the composite endpoint myocardial infarction and coronary revascularization was 17.46 events per 1000 person years for rosiglitazone containing regimens and 17.57 events per 1000 person years for other anti-diabetic agents [Hazard ratio 0.93 (95% confidence interval 0.80 - 1.10)].
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Last Update: 2012-04-10 |
In einer großen Anwendungsbeobachtung, bei der die Patientencharakteristika in den Gruppen vergleichbar waren, lag die Inzidenz des zusammengesetzten Endpunktes Myokardinfarkt und koronare Revaskularisierung bei 17,46 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für Behandlungsschemata mit Rosiglitazon und bei 17,57 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für andere Antidiabetika (relatives Risiko 0,93 [95% Konfidenzintervall 0,80 – 1,10]).
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In a large observational study where patients were well-matched at baseline, the incidence of the composite endpoint myocardial infarction and coronary revascularization was 17.46 events per 1000 person years for rosiglitazone containing regimens and 17.57 events per 1000 person years for other anti-diabetic agents [Hazard ratio 0.93 (95% confidence interval 0.80 - 1.10)].
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Last Update: 2012-04-10 |
Die Analyse des primären Endpunktes (Vierfach-Komponenten-Endpunkt aus Tod, MI, dringliche Revaskularisierung des Zielgefäßes [ UTVR ] und thrombolytischer Bail-out [ TBO ] innerhalb von 48 Stunden) zeigte eine 37% relative und 3,9% absolute Reduktion in der Eptifibatid-Gruppe (6,6% Ereignisse gegenüber 10,5%, p = 0,0015) .
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The primary endpoint analysis [ quadruple composite of death, MI, urgent target vessel revascularisation (UTVR) and thrombolytic bail-out (TBO) at 48 hours ] showed a 37% relative and 3.9% absolute reduction in the eptifibatide group (6.6% events versus 10.5%, p = 0.0015) .
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Last Update: 2008-03-04 |
In einer großen Anwendungsbeobachtung, bei der die Patientencharakteristika in den Gruppen vergleichbar waren, lag die Inzidenz des zusammengesetzten Endpunktes Myokardinfarkt und koronare Revaskularisierung bei 17,46 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für Behandlungsschemata mit Rosiglitazon und bei 17,57 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für andere Antidiabetika (relatives Risiko 0,93 [ 95% Konfidenzintervall 0,80 1,10 ]) .
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In a large observational study where patients were well-matched at baseline, the incidence of the composite endpoint myocardial infarction and coronary revascularization was 17.46 events per 1000 person years for rosiglitazone containing regimens and 17.57 events per 1000 person years for other anti-diabetic agents [ Hazard ratio 0.93 (95% confidence interval 0.80 -1.10) ].
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Last Update: 2008-03-04 |
In einer großen Anwendungsbeobachtung, bei der die Patientencharakteristika in den Gruppen vergleichbar waren, war die Inzidenz des zusammengesetzten Endpunktes Myokardinfarkt und koronare Revaskularisierung bei 17,46 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für Behandlungsschemata mit Rosiglitszon und bei 17,57 Ereignissen/1.000 Patientenjahre für andere Antidiabetika (relatives Risiko 0,93 [ 95% Konfidenzintervall 0,80 1,10 ]) .
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In a large observational study where patients were well-matched at baseline, the incidence of the composite endpoint myocardial infarction and coronary revascularization was 17.46 events per 1000 person years for rosiglitazone containing regimens and 17.57 events per 1000 person years for other anti-diabetic agents [ Hazard ratio 0.93 (95% confidence interval 0.80 -1.10) ].
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Last Update: 2008-03-04 |
Die Senkung der Mortalitätsrate nicht kardiovaskulärer Ursache war nicht statistisch signifikant. Zocord senkte ebenfalls das Risiko für schwere koronare Ereignisse (kombinierter Endpunkt aus nicht letalem Myokardinfarkt oder Tod durch KHK) um 27% (p 0,0001) . Zocord reduzierte erforderliche gefäßchirurgische Eingriffe am Herzen (einschließlich Bypass-OP oder perkutaner transluminaler koronarer Angioplastie) um 30% (p 0,0001) sowie erforderliche periphere und andere nicht koronare revaskularisierende Eingriffe um 16% (p = 0,006) . Zocord senkte das Risiko für Schlaganfälle um 25% (p 0,0001) , was auf einer Senkung des Risikos für ischämische Schlaganfälle um 30% (p 0,0001) beruht.
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The reduction in non-vascular deaths did not reach statistical significance. Zocord also decreased the risk of major coronary events (a composite endpoint comprised of non-fatal MI or CHD death) by 27% (p 0.0001) . Zocord reduced the need for undergoing coronary revascularization procedures (including coronary artery bypass grafting or percutaneous transluminal coronary angioplasty) and peripheral and other non-coronary revascularization procedures by 30% (p 0.0001) and 16% (p = 0.006) , respectively. Zocord reduced the risk of stroke by 25% (p 0.0001) , attributable to a 30% reduction in ischemic stroke (p 0.0001) .
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Last Update: 2008-03-04 |
Zusätzlich senkte Zocord in der Subgruppe der Diabetiker das Risiko für die Entwicklung makrovaskulärer Komplikationen einschließlich peripherer revaskularisierender Eingriffe (chirurgisicher Eingriff oder Angioplastie) , Amputation der unteren Extremitäten oder Geschwüre an den Beinen um 21% (p = 0,0293) .
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In addition, within the subgroup of patients with diabetes, Zocord reduced the risk of developing macrovascular complications, including peripheral revascularization procedures (surgery or angioplasty) , lower limb amputations, or leg ulcers by 21% (p = 0.0293) .
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Last Update: 2008-03-04 |
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