Ask Google

Results for jangan tengok perempuan lain translation from Malay to English

Human contributions

From professional translators, enterprises, web pages and freely available translation repositories.

Add a translation

Malay

English

Info

Malay

curi tengok perempuan mandi

English

steal a girl's bath

Last Update: 2020-11-24
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

tengok perempuan mandi seksi

English

women look sexy shower

Last Update: 2015-11-28
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

awam tu boyfriend saya jangan nak menggatal dengan perempuan lain

English

Last Update: 2020-11-09
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Saya tak cantik macam perempuan lain

English

Last Update: 2020-05-26
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Saya maksudkan Saya tidak pernah tengok perempuan comel macam awak

English

I mean I've never seen a cute girl

Last Update: 2020-02-21
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Ramai perempuan lain di luar yang lebih layak untuk awak

English

Many other women outside are more worthy of you

Last Update: 2019-02-12
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Saya tidak mencari perempuan lain kerana saya masih menyayangi dirimu

English

I'm not looking for another woman because I still love you

Last Update: 2018-06-11
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

apakah perasaan anda jika saya......awak nampak saya berjalan dengan perempuan lain

English

what do you feel if I ...... you see me walking with another woman

Last Update: 2018-12-21
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

mungkin saya tidak sempurna seperti perempuan lain. tapi saya akan mencuba menjadi yang sempurna

English

may I not perfect like the other girls. but I will try to be the perfect

Last Update: 2016-08-02
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

And conduct your relation in amity. But if you disagree, then let another woman nurse him.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

And if ye find yourselves in difficulties, let another woman suckle (the child) on the (father's) behalf.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

And if ye make hardship for one another, then another woman will suckle for him.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

But if you both make difficulties, let another woman suckle for him.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

But if you experience difficulty (in determining the compensation for suckling) then let another woman suckle the child.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

But if you find this difficult, let some other woman suckle (the child) for her.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

But if you make difficulties for one another, then some other woman may give suck for him (the father of the child).

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

If you are unable to settle them, let another person breast-feed the child.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

If you both make difficulties, another woman shall suckle for him.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Malay

aku rindu giler kenangan bersama dengan kau,🙂kalaulah masa tu boleh putarkan kembali,😌aq akan hargai setiap masa bersama dengan kau😊tapi nak buat mcm mane kan tu semua hanye "kenangan"lagi pon kau bukan milik aq lagi😌tapi entah kenapa aq rase jeles bile kau lain perempuan lain😌tapi aq sedar yg aq tkde hak nk halang kau🙂💔harap kau gembira dengan org baru😊

English

I miss the memories of being together with you, aulIt's time to turn around, akanaq will cherish every moment with you but for mcm mane all those "memories" again your pound is not yours anymore but somehow aq jes bile bile you are another woman😌but you know the right thing to block you hak hope you are happy with the new guy😊

Last Update: 2020-02-22
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous
Warning: Contains invisible HTML formatting

Malay

Dan jika mereka berkeadaan sedang mengandung, maka berikanlah kepada mereka nafkahnya sehingga mereka melahirkan anak yang dikandungnya; kemudian jika mereka menyusukan anak untuk kamu, maka berikanlah kepada mereka upahnya; dan berundinglah di antara kamu (dalam hal menyusunya) dengan cara yang baik. Dan (sebaliknya) jika kamu (dari kedua pihak) mengalami kesulitan, maka bolehlah perempuan lain menyusukannya.

English

And if they should be pregnant, then spend on them until they give birth. And if they breastfeed for you, then give them their payment and confer among yourselves in the acceptable way; but if you are in discord, then there may breastfeed for the father another woman.

Last Update: 2014-07-03
Usage Frequency: 1
Quality:

Reference: Anonymous

Get a better translation with
4,401,923,520 human contributions

Users are now asking for help:



We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more. OK