Preguntar a Google

Usted buscó: semua sudah maklum bahawa (Malayo - Inglés)

Contribuciones humanas

De traductores profesionales, empresas, páginas web y repositorios de traducción de libre uso.

Añadir una traducción

Malayo

Inglés

Información

Malayo

semua sudah

Inglés

all is over

Última actualización: 2019-02-14
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

telah mengambil maklum bahawa

Inglés

offered price

Última actualización: 2020-07-21
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

adakah awak semua sudah makan tengahari

Inglés

Adakah awak semua sudah makan tengahari

Última actualización: 2021-03-18
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

hi semua! sudah lama saya tidak memuat naik video di channel saya

Inglés

hi everyone! I haven't uploaded a video on my channel in a long time

Última actualización: 2021-01-31
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Harus diambil maklum bahawa SARS-CoV-2 berkongsi sel-sel reseptor yang sama dengan SARS-CoV.

Inglés

It is noteworthy that SARS-CoV-2 shares the same cellular receptor with SARS-CoV.

Última actualización: 2020-08-25
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Diploma itu adalah 1 kelebihan bagi saya tapi Saya sedia maklum bahawa jawatan yang dipohon adalah bertaraf SPM sedangkan saya seorang pemegang Diploma .. Walau bagaimana pun , tujuan saya memohon jawatan ini adalah untuk menimba ilmu dari bawah kerana saya ingin memastikan saya memperolehi pengalaman yang secukupnya sebelum ke jawatan seterusnya.

Inglés

The diploma is an advantage for me but I am aware that the post applied for is SPM status while I am a Diploma holder.. However, my goal of applying for this post is to gain knowledge from the ground up as I want to make sure I have enough experience before going to the next post.

Última actualización: 2021-03-27
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Harap maklum bahawa kontraktor panel kami akan mengumpulkan sisa pelupusan dari pejabat kami (Fibrecomm Office level 35) seperti perincian pelayan, pelayan, suis, monitor, desktop dan kabel seperti berikut

Inglés

Please be inform that our panel contractor will collect disposal scrap from our office (Fibrecomm Office level 35) such as server rack, server, switch, monitor, desktop and cable details as follows

Última actualización: 2020-06-09
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Apabila keadaan politik negara agak kucar kacir disebabkan pertelingkahan di antara ahli politik boleh menyebabkan negara kita dilanda masalah besar kerana politik banyak memainkan peranan yang penting dalam sesebuah negara. Rusuhan dan peperangan juga boleh berlaku apabila timbulnya isu yang berkaitan dengan politik. Seperti mana yang kita sedia maklum bahawa negara kita pernah mengalami satu insiden yang teruk pada 13 Mei 1969 yakni berkaitan dengan isu perkauman. Kita sendiri dapat lihat beta

Inglés

When the political situation of the country is somewhat disrupted due to clashes between politicians can cause our country to be in big trouble as politics plays a very important role in any country. Riot and war can also occur when political issues arise. As we know, our country experienced a terrible incident on May 13, 1969, in relation to racial issues. We can see the beta ourselves

Última actualización: 2020-06-06
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Kami minta maaf melihat anda pergi. Harap maklum bahawa anda tidak lagi akan menerima pembayaran awal invois Pendahuluan Selangor untuk tempoh minimum 6 bulan. Selepas 6 bulan, anda mesti memberitahu kami jika anda ingin meneruskan program ini. Kami sentiasa mahukan yang terbaik untuk perniagaan anda, sila fikirkan sebelum meneruskan penyataan ini.

Inglés

being the authorised person to make a decision/act on behalf of the following company(s)

Última actualización: 2020-10-30
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Walau bagaimanapun sila maklum bahawa COVID-19 ialah penyakit baharu, kesedaran dan pengetahuan kita meningkat perlahan-lahan berdasarkan penemuan penyelidikan yang sedang berjalan dan pengalaman amalan klinikal; oleh itu, strategi diagnosis dan rawatan untuk dikemas kini secara berterusan.

Inglés

Note however that COVID-19 is a new disease, our awareness and knowledge is gradually increasing based on the ongoing research findings and clinical practice experience; hence, the strategies of diagnosis and treatment are also continually updated.

Última actualización: 2020-08-25
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Penis Menusuk pantat Kak Siska Yang Bersuami , Serasa Kak Siska lahh. Tak pernah akak menidakkan perasaan semula jadi wanita yg suka. Tidak sama sekali cuma yg akak tekankan wanita yg suka kepada sesuatu be prepared tak kira lah pada yg sedang bercinta. Pada yg dah bertunang. Atau pada yg dah kawin. yg suka -bersedia dan siaga untuk menghadapi segala kemungkinan yg mungkin berlaku. Hidup manusia ni. Dipenuhi harapan. Kalau tak sendiri yg mengharap. Orang lain yg memberi harapan. Bukan setakat wishy washy sana sini. Harapan wajib diseiringkan dengan usaha sebab kalau setakat mengharap tanpa usaha itu dah angan-angan nama nyerr! Sedari kecil sampai besar panjang. Hidup kita penuh dengan harapan. Ada juga yg berharap nak berbini. Nak berlaki. Dalam dok berharap-harappun. Harap-haraplah dapat bini/laki yg berkenan dihati sendiri dan mak bapak. Harap dapat bini tak materialistik. Harap dapat bini/laki kalau setakat dapat tengok suria menjelma keesokkan harinya pun dah cukup besar nikmatnya. Penis Menusuk pantat Kak Siska Yang Bersuami Harap dapat bini/laki yg tak banyak kerenah. Dah kawin dan dapat anak. Mudah-mudahan anak-anak berjaya macam bapaknya juga. Belajar rajin-rajin. Mengaji biar pandai. ! Betul tak? Tidak semua perempuan itu sama dan tidak semua lelaki itu sama. Tidak semua perempuan itu materialistik dan tidak semua lelaki itu kasar. Kalau perempuan itu materialistik. Mengapa ada isteri bekerja menanggung suaminya yg tidak bekerja, kalau lelaki itu kasar mengapa ada isteri mengatakan pasangannya begitu romantis. Bila seseorang mengatakan tentang keburukan lelaki dan wanita. Ingatlah pula kebaikannya. Kerana “suka dan mau” wanita sanggup melakukan apa saja. cite lucah Punai Menusuk Pantat Kak Siska Begitu juga dengan lelaki. Lelakilah yg mengatakan “lautan api sanggup ku renangi. kalau tak percaya belahlah dada” itu ungkapan yg sering kita dengar. Hehehe! Itu pandangan Kak Siska yg terpantak ke telingaku, wanita berusia 35tahun, Kak Siska ada foresight dan open minded. Aku dan Kak Siska ada kena mengena, pertalian darah sebelah abahku. Jauhlah sikit saudaranya, tapi didekatkan kerana kami kenal antara satu sama lain semenjak kecil lagi. Usia kami sebaya atau plus minus setahun dua, agak akulah. Aku membahasakan dia dengan Kak Sis atau Sis sahaja. Dan dia membahasakan diriku dengan panggilan Nizar. Hmm. Issyhh. Maluu. Dah tua-tua seusiaku ini memanglah tebal rasa malunya. Malu pada diri sendiri dan DIA tapi ini cerita dunia. Kalau dunia ini hendak terbalik sudah lama terbalik. Aku dan Kak Siska pun terbalik sama. Tua-tua kami-aku dan Kak Siska-sama-sama hebat sebab rupa-rupanya dia hendak, mau dan rela maka aku tidak menolak sebab aku sudi. Aku kekeh kecil. Aku ni duda kematian isteri. Anak-anakku semua sudah duduk sen-diri walaupun mereka semua belum mendirikan rumahtangga. Jadi aku tinggal seorang sahaja di bangaloku di sebuah kawasan elit di ibukota ini. Seminggu sekali aku dan anak-anakku akan ber-kumpul. Itu satu kemestian dan itu memang mahu dan kehendakku. Kak Siska sudah dua hari menginap di rumahku. Kira-kira rumah aku ini menjadi rumah persinggahan dan penginapan dia apabila dia datang KL dari Kuantan. Cerita Sex Penis Menusuk pantat Kak Siska Yang Bersuami Anak-anaknya ada dua orang kat IPTA/IPTS di KL ni. Tambah dia ni cergas dan a bizwoman dalam direct-selling yg berjawatanlah dalam chain dia. Rupa-rupanya Kak Siska memperhatikan aku. Aku tak perasan sebab aku tengah syok mengurut batang kote ku dengan minyak lintah di tepi kolam renang bangaloku selepas isya. Itu sudah menjadi amalanku semenjak aku diperkenalkan kepada minyak lintah oleh aruah datuk saudaraku ketika usiaku 21tahun.

Inglés

student sex novels

Última actualización: 2020-12-20
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Harap maklum bahawa setiap dokumen pengenalan diri yang sah (MyKad/Tentera/Polis/pasport) hanya layak untuk memiliki akaun Touch ' n Go eWallet. Setiap akaun hanya dibenarkan untuk memaut kepada satu nombor mudah alih yang unik dan setiap orang dibenarkan untuk mendaftar satu akaun.

Inglés

Please be informed that each valid ID ( Mykad/ Army / Police / Passport ) is only entitled to have one Touch ‘n Go eWallet account. Each account is only allowed to link to one unique mobile number and each person is are allowed to register one account.

Última actualización: 2020-09-11
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Bukti Tempat Tinggal - Salinan yang jelas (dalam format PDF atau JPG) Penyata Bank baru-baru ini, atau Rang Undang-Undang Utiliti, atau Sijil Kediaman (Dicap) atau dokumen Kerajaan (bil Cukai) bertarikh dalam 6 bulan terakhir yang mengesahkan alamat fizikal anda yang didaftarkan dan nama. Harap maklum bahawa nama anda mesti ditulis dalam dokumen ini. Jangan ragu untuk menghubungi kami jika anda memerlukan bantuan atau mempunyai sebarang pertanyaan, dan ahli pasukan kami akan dengan senang hati membantu.

Inglés

Proof of Residency – A clear copy (in PDF or JPG format) of a recent Bank Statement, or a Utility Bill, or a Residence Certificate (Stamped) or Governmental document (Tax bill) dated within the last 6 months confirming your registered physical address and name. Please kindly note that your name must be written in this document. Do not hesitate to contact us if you require any assistance or have any questions, and a member of our team will be happy to help.

Última actualización: 2020-05-20
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Malayo

Assalamualaikum . Saya nur zakirah bt zainudin . Seperti pihak tuan/puan sedia maklum bahawa saya telah menerima tawaran kerja di hosp beacon . Akan tetapi, dengan dukacitanya saya ingin memaklumkan kepada pihak tuan/puan bahawa saya ingin menolak tawaran kerja tersebut . Segala kesulitan amat saya kesali .

Inglés

Assalamualaikum. I am a zakirah bt zainudin. As you please know that I have accepted a job offer at the hosp beacon. However, I regret to inform you that I would like to decline the offer. All the hardships I regret.

Última actualización: 2019-11-20
Frecuencia de uso: 1
Calidad:

Referencia: Anónimo

Obtenga una traducción de calidad con
4,401,923,520 contribuciones humanas

Usuarios que están solicitando ayuda en este momento:



Utilizamos cookies para mejorar nuestros servicios. Al continuar navegando está aceptando su uso. Más información. De acuerdo