検索ワード: terima kasih sebab tolong aku masa aku jatuh tadi (マレー語 - 英語)

人による翻訳

プロの翻訳者、企業、ウェブページから自由に利用できる翻訳レポジトリまで。

翻訳の追加

マレー語

英語

情報

マレー語

terima kasih tolong aku kawan

英語

thank you please me friend

最終更新: 2017-10-07
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab wujud

英語

thank you for being there

最終更新: 2020-05-16
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab pinjamkan dia

英語

to lend

最終更新: 2021-07-22
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab luangkan masa untuk saya

英語

thank you for spending some time with me

最終更新: 2020-04-01
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab bertanya kepada saya

英語

if i don't want to make it first, i can

最終更新: 2021-11-01
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab ada selalu dengan saya

英語

terima kasih sebab tidak berpecah

最終更新: 2019-11-17
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab selalu ajar kami matematik.

英語

thank you because always teach us math

最終更新: 2022-04-29
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab belanja saya makan malam

英語

thank you for shopping for my dinner

最終更新: 2022-09-18
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab pinjamkan saya kekuatan luar biasa

英語

thank you for giving me such an incredible spirit

最終更新: 2022-02-24
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab selalu ada dari saya tiada apa apa

英語

thank you for always being there when i need it

最終更新: 2020-05-06
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab telah menjadi sebahagian dari hidup saya

英語

thank you for being present in my life

最終更新: 2019-05-19
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab mendengar ucapan saya tadi dan terima kasih memberi sokongan atas sebab dia

英語

thank you for hearing my speech and thanks for supporting her

最終更新: 2017-07-30
使用頻度: 2
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih sebab awak sudah buat saya betul-betul marah terima kasih awak dan

英語

apa ka maksud caused

最終更新: 2018-12-16
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

terima kasih dan saya hargai dengan kata kata kamu...kamu bagi aku masa lagi untuk kamu lebih rapat lagi.

英語

thank you and i appreciate your words...you give me more time to get closer.

最終更新: 2022-06-10
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

2 tahun dengan awak , terima kasih sebab tahan dengan perangai adik , terima adik seadanya , adik sayang kak sangat

英語

2 years with you, thank you for enduring your temperament, thank you for being such a wonderful brother, dear brother

最終更新: 2019-12-01
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

hai orang yang saya suka,saya nak mengucapkan terima kasih sebab hadir dalam diri saya dan terima kasih juga dekat tuhan sebab pertemukan kita berdua

英語

hai person i like, i want to thank you for being present in me and thank you also close to god because you meet both of us

最終更新: 2017-09-07
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

saya tahu, 10 tahun itu bukan satu masa yang singkat dan bukanlah mudah untuk awak. tapi terima kasih sebab faham saya. saya harap awak akan jumpa seseorang yang lebih baik daripada saya satu hari nanti

英語

i know, 10 years is not a short time and it is not easy for you. but thank you for understanding me. i hope you find someone better than me

最終更新: 2021-05-09
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

selamat hari jadi kepada suami tercinta semoga sihat selalu terima kasih sebab tak mudah putus asa dan sentiasa berjuang untuk menghadapi masalah yang sentiasa datang...terima kasih kerna tahan dan sentiasa sabar dengan peranggai saya...terima kasih kerna mencintai...menjaga ...mengasihi saya dengan baik

英語

最終更新: 2021-03-16
使用頻度: 1
品質:

参照: 匿名

マレー語

aku tak ingin bercinta dengan orang macam kau. sebab aku ingat apa terjadi dalam hidup aku masa aku kat sana dulu. maaf aku memang tak suka kau. tolong faham keadaan aku. aku just anggap kau kawan. tak lebih daripada kawan. aku pergi korea dulu lepas korea aku akan datang johor.

英語

i do not want to make love with people like you. because i remember what happened in my life when i was there first. sorry i did not like you. please understand my situation. i just think you're a friend. not more than a friend. i go korea first then korea i'm coming to johor.

最終更新: 2018-08-31
使用頻度: 2
品質:

参照: 匿名

マレー語

hi sayang 🥺 , terima kasih sebab bertahan dgn saya sampai skrg ❤️ . awak sentiasa tercantik di mata saya jadi jgn risau dgn apa perempuan lain tau , kekasih saya sentiasa sempurna . baik hati , rajin memasak , pandai kemas rumah , semualah dia bagus 🙈💕 . mintak maaf sebab akhir2 ni kita asyik bergaduh je , saya tahu saya ckp taip tak fikir perasaan awak pun , mintak maaf 😞 . saya sentiasa sayang awak kekasih saya selamanya 💘 .

英語

hi darling 🥺, thank you for staying with me until now ❤️. you are always the most beautiful in my eyes so don't be clear with other women, my lover is always perfect. good heart, diligent cook, good at tidying the house, everything is good 🙈💕. i'm sorry because lately we've been fighting, i know i can't type, i don't even think about your feelings, i'm sorry 😞. i always love you my lover forever 💘.

最終更新: 2021-11-23
使用頻度: 3
品質:

参照: 匿名

人による翻訳を得て
4,401,923,520 より良い訳文を手にいれましょう

ユーザーが協力を求めています。



ユーザー体験を向上させるために Cookie を使用しています。弊社サイトを引き続きご利用いただくことで、Cookie の使用に同意していただくことになります。 詳細。 OK