A partir de tradutores profissionais, empresas, páginas da web e repositórios de traduções disponíveis gratuitamente
die wirksamkeit und sicherheit von degarelix wurde in einer offenen, multizentrischen, randomisierten parallelgruppenstudie mit aktiver vergleichssubstanz untersucht.
18 riżultati tal- istudju konfermatorju ta ’ fażi iii l- effikaċja u s- sigurtà ta ’ degarelix kienu evalwati fi studju open- label, multiċentriku, randomised, ikkontrollat minn komparatur attiv, u f’ grupp parallel.
ge patienten, die mit trudexa und 5,5 monate bei patienten, die mit einer vergleichssubstanz behandelt wurden).
ad li m’ humiex melonoma kienet ta ’ 7. 6 (4. 7, 12. 4) kull 1000 sena ta ’ pazjent fost pazjenti kkurati b’ trudexa u 2. 0 (0. 5, 8. 2) kull 1000 sena ta ’ pazjent fost pazjenti mogħtija kura kontrollata.
vergleichssubstanz und ein klinisch wie auch statistisch signifikanter vorteil zugunsten voriconazol ergab sich sowohl für die Überlebenszeit als auch für die dauer bis zum therapieabbruch wegen unverträglichkeit.
ir- rata ta 'sopravivenza ta' 84 jum għal voriconazole kienet statistikament notevolment ogħla minn dik tal- komparatur u ntwera vantaġġ klinikament u statistikament sinifikanti favur voriconazole kemm għaż- żmien sal- mewt kif ukoll għaż- żmien sat- twaqqif tal- kura minħabba tossiċità.
die klinische wirksamkeit wurde in zwei placebokontrollierten studien und einer studie mit aktiver vergleichssubstanz an 448 patienten, die randomisiert quinsair 240 mg zweimal täglich erhielten, nachgewiesen.
l-effikaċja klinika ntweriet f’żewġ studji kkontrollati bi plaċebo, u studju wieħed b’komparatur attiv, li saru fuq 448 pazjent li ntgħażlu b’mod każwali biex jirċievu quinsair 240 mg darbtejn kuljum.
die pivotalen kontrollierten studien umfassten 6.089 mit humira behandelte patienten und 3.801 patienten, die während der kontrollierten studienphase placebo oder eine aktive vergleichssubstanz erhielten.
l-istudji pivitali kontrollati li nvolvew 6,089 pazjent li kienu qegħdin jirċievu humira u 3,801 pazjent li kienu qegħdin jirċievu l-plaċebo jew sustanza attiva li l- effetti tagħħa tista’ titqabbel ma’ humira, matul il-perijodu kontrollat u rrapurtar spontanju.
insgesamt 5941 patienten (3672 unter ipreziv, 801 unter placebo und 1468 die eine aktive vergleichssubstanz erhielten) wurden im rahmen von 7 kontrollierten doppelblindstudien verglichen.
fis-seba' studji doppji għomja kkontrollati, total ta' 5,941 pazjent (3,672 mogħtija ipreziv, 801 mogħtija plaċebo, u 1468 mogħtija komparatur attiv) kienu evalwati.
die daten in tabelle 1 basieren auf den pivotalen kontrollierten studien und umfassen 4.355 mit humira behandelte patienten und 2.487 patienten, die während der kontrollierten studienphase placebo oder eine aktive vergleichssubstanz erhielten.
l- informazzjoni f’ tabella 1 hija bbażata fuq l- istudji pivitali kontrollati li nvolvew 4, 355 pazjent li kienu qegħdin jirċievu humira u 2, 487 pazjent li kienu qegħdin jirċievu l- plaċebo jew sustanza attiva li l- effetti tagħħa tista ’ titqabbel ma ’ humira, matul il- perijodu kontrollat.
die wirksamkeit von eperzan wurde in einer 32-wöchigen, randomisierten, offenen nichtunterlegenheitsstudie mit liraglutid als vergleichssubstanz untersucht (n = 805).
l-effikaċja ta’ eperzan kienet ivvalutata fi studju randomizzat, b’tikketta mikxufa, ikkontrollat b’liraglutide ta’ nuqqas ta’ inferjorità fuq 32-ġimgħa (n = 805).
palonosetron war den vergleichssubstanzen in der akutphase der emesis sowohl bei mäßig emetogener chemotherapie als auch bei stark emetogener chemotherapie nicht unterlegen.
palonosetron ma kienx inferjuri mqabbel mal-komparaturi fil-fażi akuta ta’ l-emesi, f’ċirkustanzi ematoġeniċi kemm moderati u kemm qawwija.