Спросить у Google

Вы искали: ok tidak apa (Малайский - Английский)

Переводы пользователей

Добавлены профессиональными переводчиками и компаниями и на основе веб-страниц и открытых баз переводов.

Добавить перевод

Малайский

Английский

Информация

Малайский

Tidak Apa Attitude

Английский

it does not matter

Последнее обновление: 2015-12-08
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

Tidak apa yang perlu dijejak

Английский

Nothing to trace

Последнее обновление: 2014-08-15
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

Tidak apa-apa, tidak perlu

Английский

It’s okay, no need

Последнее обновление: 2018-11-02
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

Tak kacak tidak apa janji wangi

Английский

Not handsome does not matter

Последнее обновление: 2021-02-12
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

Kamu cakap saya penipu?...tidak apa.. saya akan menjadi seperti itu

Английский

You said I was a fraud ... I would be like that

Последнее обновление: 2020-03-02
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

tidak apa mel.awak dah buat yang terbaik .mungkin bukan rezeki disana.

Английский

You tried your best

Последнее обновление: 2021-03-16
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

itu je la. okay... Ok Saya try la ikut semua tu. Asha: Ok tidak pelah kalau camtu Okay... Saya tak nak harap kan, apa yang lebih kat sayang. Sayang jadi je diri sayang. Saya doa je. Kalau ada jodoh ada. kalau macam banyak sangat halangan dalam proses nak kahwin means jodoh tak ada. Asha: Hemmmm Yelah Sekarang pun dah, ada halangan So tiada jodoh ini Kan Halangan remeh. So halangan yang cmne? tah. asha: Hemmmm Ok lah

Английский

KOSTENLOSE

Последнее обновление: 2016-10-27
Частота использования: 2
Качество:

Источник: Анонимно

Малайский

atas: perihal: berdasarkan: antara: sebenarnya: adj: selepas: selepas itu: lagi: berbanding: semua: hampir: bersendirian: sepanjang: telah: juga: walaupun: selalu: antara: antaranya: dan: selain: sebarang: walaubagaimana: sesiapa: sebarang benda: dimana sahaja: adalah: adalah bukan: bukan: sekitar: menjadi: sebab: menjadi: menjadi: menjadi: telah: sebelum: sebelum itu: mula: permulaan: belakang: menjadi: bawah: tepi: tepi: antara: menjangkau: billion: kedua- dua: tetapi: boleh: tidak boleh: tidak boleh: petikan: boleh: tidak boleh: telah: tidak: telah: tidak: jangan: bawah: ketika: setiap: lapan: lapan puluh: sama ada: selain itu: tempat lain: tamat: penamat: cukup: dsb: walaupun: sekali: setiap: semua orang: semua benda: semua tempat: kecuali: beberapa: lima puluh: pertama: lima: untuk: sebelum: sebelumnya: empat puluh: jumpa: empat: daripada: lebih lanjut: telah: telah: belum: telah: belum: oleh itu: dia: sini: selepas ini: oleh itu: disini: disini: oleh itu: dia: dirinya: dia: dia: dirinya: dia: bagaimana: walaubagaimanapun: ratus: termasuk: termasuk: selain itu: ke dalam: bukan: nya: dirinya: akhir: kemudian: terkemudian: terkemudian: kurang: kurang: jadikan: seperti: mungkin: ltd: menjadi: buat: membuat: banyak: mungkin: mungkin juga: sementara itu: sementara itu: mungkin: juta: cik: lebih: lebih lagi: kebanyakan: kebanyakannya: puan: lebih: mesti: diri saya: dinamakan: tiada satupun: tidak: walaubagaimanapun: seterusnya: sembilan: sembilan puluh: tiada sesiapa: tiada: namun begitu: tidak: tidak: tidak: tiada: sekarang: tiada tempat: off: selalu: sekali: satu: hanya: ke dalam: lain: selain itu: kami: kami: diri kami: keluar: tamat: keseluruhan: sendiri: halaman: per: mungkin: selain: baru: baru- baru: sama: kelihatan: kelihatan: kelihatan: kelihatan: tujuh: tujuh puluh: beberapa: dia: dia: patut: tidak patut: sejak: enam: enam puluh: beberapa: bagaimana: salah seorang: sesuatu: kadangkala: kadangkala: dimana: masih: berhenti: sebegitu: mengambil: sepuluh: berbanding: itu: itu: mereka: mereka: mereka: kemudian: kemudian: disana: selepas itu: oleh itu: oleh itu: oleh itu: oleh itu: ini: mereka: tiga puluh: ini: mereka: walaupun: ribu: tiga: melalui: sepanjang: melalui: oleh itu: tip: bersama: juga: ke arah: ke arah: trillion: dua puluh: dua: dibawah: selain: tidak: tidak mungkin: sehingga: kemaskini: dikemaskini: kemaskini: terhadap: diguna: menggunakan: amat: melalui: mahu: mahu: mahu: telah: tidak: cara: cara: kahwin: baik: telah: tidak: apa: apa: apa sahaja: apabila: apabila: bilamana: dimana: selepas itu: selain: dimana: dimana: dimana: dimana sahaja: dimana: sama ada: dimana: apabila: jika: siapa: siapa sahaja: seluruh: siapa: siapa juga: siapa: kenapa: akan: dengan: didalam: tanpa: tidak: kerja: kerja: kerja: berkerja: mungkin: tidak mungkin: ya: lagi: anda: anda: anda mungkin: anda: anda: anda: diri anda: diri anda: anda telah

Английский

above: about: according: across: actually: adj: after: afterwards: again: against: all: almost: alone: along: already: also: although: always: among: amongst: and: another: any: anyhow: anyone: anything: anywhere: are: aren: arent: around: became: because: become: becomes: becoming: been: before: beforehand: begin: beginning: behind: being: below: beside: besides: between: beyond: billion: both: but: can: cant: cannot: caption: could: couldnt: did: didnt: does: doesnt: dont: down: during: each: eight: eighty: either: else: elsewhere: end: ending: enough: etc: even: ever: every: everyone: everything: everywhere: except: few: fifty: first: five: for: former: formerly: forty: found: four: from: further: had: has: hasnt: have: havent: hence: her: here: hereafter: hereby: herein: heres: hereupon: hers: herself: hes: him: himself: his: how: however: hundred: inc: indeed: instead: into: isnt: its: itself: last: later: latter: latterly: least: less: let: like: likely: ltd: made: make: makes: many: may: maybe: meantime: meanwhile: might: million: miss: more: moreover: most: mostly: mrs: much: must: myself: namely: neither: never: nevertheless: next: nine: ninety: nobody: none: nonetheless: noone: nor: not: nothing: now: nowhere: off: often: once: one: only: onto: others: otherwise: our: ours: ourselves: out: over: overall: own: page: per: perhaps: rather: recent: recently: same: seem: seemed: seeming: seems: seven: seventy: several: she: shes: should: shouldnt: since: six: sixty: some: somehow: someone: something: sometime: sometimes: somewhere: still: stop: such: taking: ten: than: that: the: their: them: themselves: then: thence: there: thereafter: thereby: therefore: therein: thereupon: these: they: thirty: this: those: though: thousand: three: through: throughout: thru: thus: tips: together: too: toward: towards: trillion: twenty: two: under: unless: unlike: unlikely: until: update: updated: updates: upon: used: using: very: via: want: wanted: wants: was: wasnt: way: ways: wed: well: were: werent: what: whats: whatever: when: whence: whenever: where: whereafter: whereas: whereby: wherein: whereupon: wherever: wheres: whether: which: while: whither: who: whoever: whole: whom: whomever: whose: why: will: with: within: without: wont: work: worked: works: working: would: wouldnt: yes: yet: you: youd: youll: your: youre: yours: yourself: yourselves: youve

Последнее обновление: 2011-10-23
Частота использования: 1
Качество:

Источник: Анонимно

Получите качественный перевод благодаря усилиям
4,401,923,520 пользователей

Сейчас пользователи ищут:



Для Вашего удобства мы используем файлы cookie. Факт перехода на данный сайт подтверждает Ваше согласие на использование cookies. Подробнее. OK