Google'a Sor

Şunu aradınız:: darah (İngilizce - Malayca)

İnsan katkıları

Profesyonel çevirmenler, işletmeler, web sayfaları ve erişimin serbest olduğu çeviri havuzlarından.

Çeviri ekle

İngilizce

Malayca

Bilgi

İngilizce

mabuk Darah

Malayca

Blood

Son Güncelleme: 2013-01-23
Kullanım Sıklığı: 4
Kalite:

Referans: Wikipedia

İngilizce

Stain darah

Malayca

ambil darah di hospital

Son Güncelleme: 2020-06-30
Kullanım Sıklığı: 1
Kalite:

Referans: Anonim

İngilizce

tekanan darah tinggi

Malayca

Blood pressure

Son Güncelleme: 2014-01-07
Kullanım Sıklığı: 1
Kalite:

Referans: Wikipedia

İngilizce

jeff sory sangat banyak hari saya tak datang saya harap jeff tak buang saya kerja .saya ada masalh kesehatan stat anak no 2 sebelom ni boleh lagi tahan sekarang memang dah bolehsebab darah kotor saya dah lama sangt tak keluar. sory jeff Isnin saya kerja tapi maaf kalau saya slow

Malayca

jeff sory sangat banyak hari saya tak datang saya harap jeff tak buang saya kerja .saya ada masalh kesehatan stat anak no 2 sebelom ni boleh lagi tahan sekarang memang dah bolehsebab darah kotor saya dah lama sangt tak keluar. sory jeff Isnin saya kerja tapi maaf kalau saya slow

Son Güncelleme: 2021-04-10
Kullanım Sıklığı: 1
Kalite:

Referans: Anonim

İngilizce

Penis Menusuk pantat Kak Siska Yang Bersuami , Serasa Kak Siska lahh. Tak pernah akak menidakkan perasaan semula jadi wanita yg suka. Tidak sama sekali cuma yg akak tekankan wanita yg suka kepada sesuatu be prepared tak kira lah pada yg sedang bercinta. Pada yg dah bertunang. Atau pada yg dah kawin. yg suka -bersedia dan siaga untuk menghadapi segala kemungkinan yg mungkin berlaku. Hidup manusia ni. Dipenuhi harapan. Kalau tak sendiri yg mengharap. Orang lain yg memberi harapan. Bukan setakat wishy washy sana sini. Harapan wajib diseiringkan dengan usaha sebab kalau setakat mengharap tanpa usaha itu dah angan-angan nama nyerr! Sedari kecil sampai besar panjang. Hidup kita penuh dengan harapan. Ada juga yg berharap nak berbini. Nak berlaki. Dalam dok berharap-harappun. Harap-haraplah dapat bini/laki yg berkenan dihati sendiri dan mak bapak. Harap dapat bini tak materialistik. Harap dapat bini/laki kalau setakat dapat tengok suria menjelma keesokkan harinya pun dah cukup besar nikmatnya. Penis Menusuk pantat Kak Siska Yang Bersuami Harap dapat bini/laki yg tak banyak kerenah. Dah kawin dan dapat anak. Mudah-mudahan anak-anak berjaya macam bapaknya juga. Belajar rajin-rajin. Mengaji biar pandai. ! Betul tak? Tidak semua perempuan itu sama dan tidak semua lelaki itu sama. Tidak semua perempuan itu materialistik dan tidak semua lelaki itu kasar. Kalau perempuan itu materialistik. Mengapa ada isteri bekerja menanggung suaminya yg tidak bekerja, kalau lelaki itu kasar mengapa ada isteri mengatakan pasangannya begitu romantis. Bila seseorang mengatakan tentang keburukan lelaki dan wanita. Ingatlah pula kebaikannya. Kerana “suka dan mau” wanita sanggup melakukan apa saja. cite lucah Punai Menusuk Pantat Kak Siska Begitu juga dengan lelaki. Lelakilah yg mengatakan “lautan api sanggup ku renangi. kalau tak percaya belahlah dada” itu ungkapan yg sering kita dengar. Hehehe! Itu pandangan Kak Siska yg terpantak ke telingaku, wanita berusia 35tahun, Kak Siska ada foresight dan open minded. Aku dan Kak Siska ada kena mengena, pertalian darah sebelah abahku. Jauhlah sikit saudaranya, tapi didekatkan kerana kami kenal antara satu sama lain semenjak kecil lagi. Usia kami sebaya atau plus minus setahun dua, agak akulah. Aku membahasakan dia dengan Kak Sis atau Sis sahaja. Dan dia membahasakan diriku dengan panggilan Nizar. Hmm. Issyhh. Maluu. Dah tua-tua seusiaku ini memanglah tebal rasa malunya. Malu pada diri sendiri dan DIA tapi ini cerita dunia. Kalau dunia ini hendak terbalik sudah lama terbalik. Aku dan Kak Siska pun terbalik sama. Tua-tua kami-aku dan Kak Siska-sama-sama hebat sebab rupa-rupanya dia hendak, mau dan rela maka aku tidak menolak sebab aku sudi. Aku kekeh kecil. Aku ni duda kematian isteri. Anak-anakku semua sudah duduk sen-diri walaupun mereka semua belum mendirikan rumahtangga. Jadi aku tinggal seorang sahaja di bangaloku di sebuah kawasan elit di ibukota ini. Seminggu sekali aku dan anak-anakku akan ber-kumpul. Itu satu kemestian dan itu memang mahu dan kehendakku. Kak Siska sudah dua hari menginap di rumahku. Kira-kira rumah aku ini menjadi rumah persinggahan dan penginapan dia apabila dia datang KL dari Kuantan. Cerita Sex Penis Menusuk pantat Kak Siska Yang Bersuami Anak-anaknya ada dua orang kat IPTA/IPTS di KL ni. Tambah dia ni cergas dan a bizwoman dalam direct-selling yg berjawatanlah dalam chain dia. Rupa-rupanya Kak Siska memperhatikan aku. Aku tak perasan sebab aku tengah syok mengurut batang kote ku dengan minyak lintah di tepi kolam renang bangaloku selepas isya. Itu sudah menjadi amalanku semenjak aku diperkenalkan kepada minyak lintah oleh aruah datuk saudaraku ketika usiaku 21tahun.

Malayca

novel seks budak sekolah

Son Güncelleme: 2020-12-20
Kullanım Sıklığı: 1
Kalite:

Referans: Anonim

Daha iyi çeviri için
4,401,923,520 insan katkısından yararlanın

Kullanıcılar yardım istiyor:



Deneyiminizi iyileştirmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi ziyaret etmeye devam ederek çerezleri kullanmamızı kabul etmiş oluyorsunuz. Daha fazla bilgi edinin. Tamam