您搜索了: s'enfila (加泰罗尼亚语 - 西班牙语)

人工翻译

nom : enfila ' t associació cultural

nombre : enfila't associació cultural

加泰罗尼亚语

aquí el límit deixa el camí i s ' enfila al turó d ' en moreu .

西班牙语

aquí el límite deja el camino y se enfila a la colina de en moreu .

加泰罗尼亚语

seguidament , el límit s ' enfila pel primer afluent que troba a l ' est .

西班牙语

seguidamente , el límite se enfila por el primer afluente que encuentra al este .

加泰罗尼亚语

guillotina plecs , pela i enfila bobines , etc .

西班牙语

guillotina pliegos , pela y enhebra bobinas , etc.

加泰罗尼亚语

quan el terme intercepta un torrent , el límit s ' enfila per aquest cap al sud fins al seu inici .

西班牙语

cuando el término intercepta un torrente , el límite se enfila por este hacia el sur hasta su inicio .

加泰罗尼亚语

la delimitació s ' enfila pel torrent dels torrentins uns 150 m i pren el primer afluent que va cap a l ' oest .

西班牙语

la delimitación se enfila por el torrente de els torrentins unos 150 m y toma el primer afluente que va hacia el oeste .

加泰罗尼亚语

guillotina , desfulla i desbarba plecs , pela i enfila bobines .

西班牙语

guillotina , deshoja y desbarba pliegos , pela y enhebra bobinas .

加泰罗尼亚语

s ' enfila per la carena en direcció sud-sud-oest , fins a coincidir amb el camí de can gatielles .

西班牙语

se enfila por la cresta en dirección sur-sur-oeste , hasta coincidir con el camino de can gatielles .

加泰罗尼亚语

en aquest punt , el límit s ' enfila pel fons de la vall en direcció est fins al límit de terme municipal amb santa cristina d ' aro .

西班牙语

en este punto , el límite se enfila por el fondo del valle en dirección este hasta el límite de término municipal con santa cristina d'aro .

加泰罗尼亚语

en aquesta zona , el límit del pn deixa el límit del snu esmentat i s ' enfila pel caire so del puig , on es troba la zona dels miralls .

西班牙语

en esta zona , el límite del pn deja el límite del snu mencionado y sube por el borde so del monte , donde se encuentra la zona de los miralls .

加泰罗尼亚语

per que l'aigua no s'enfosa en congelarse?

se hunde

最后更新: 2022-11-15

加泰罗尼亚语

a partir d ' aquí el límit continua en direcció o , creua la pista i s ' enfila fins a la cota de 15 m pel caire de vessant que queda sobre les edificacions d ' aquesta zona .

西班牙语

a partir de aquí el límite continúa en dirección o , cruza la pista y sube hasta la cota de 15 m por el cariz de vertiente que queda sobre las edificaciones de esta zona .

加泰罗尼亚语

enfila i munta la fileta , si hi ha color , amb centrament de la mostra segons la disposició .

西班牙语

enhebra y monta fileta , si hay color , con centrado de muestra según disposición .

加泰罗尼亚语

a partir d ' aquí el límit enfila en direcció nord per la corba de nivell de 75 m fins que es creua amb una riera que segueix en la mateixa direcció .

西班牙语

a partir de aquí el límite enfila en dirección norte por la curva de nivel de 75 m hasta que se cruza con una riera que sigue en la misma dirección .

加泰罗尼亚语

aquí el límit abandona la carretera i traça una línia recta de 150 m fins el torrent de massoteres en el punt de desguàs de la barrancada esmentada i s ' enfila per aquesta rasa situada just a l ' oest i que s ' enfila cap el tossal de mas de nadal fins el seu cim .

西班牙语

aquí el límite abandona la carretera y traza una línea recta de 150 m hasta el torrente de massoteres en el punto de desagüe de la barrancada mencionada y se enfila por esta zanja situada justo al oeste y que se enfila hacia el cerro de mas de nadal hasta su cima .

加泰罗尼亚语

3.1 l ' accés a la zona es realitzarà des de sant joan de mollet agafant el camí rissec fins a arribar al primer trencall que enfila cap al nord que creua el riu vell .

西班牙语

3.1 el acceso a la zona se realizará desde sant joan de mollet cogiendo el camino rissec hasta llegar al primer desvío que va hacia el norte que cruza el río vell .

加泰罗尼亚语

el límit segueix la riera i abans d ' arribar al bosc de la casa nova d ' en llorenç en el punt de cota 154,01 m tomba a la dreta i enfila pel camí més a l ' est de la urbanització .

西班牙语

el límite sigue la riera y antes de llegar al bosc de la casa nova d'en llorenç en el punto de cota 154,01 m gira a la derecha y enfila por el camino más al este de la urbanización .