您搜索了: eerst leerden we vliegen, (荷兰语 - 丹麦语)

计算机翻译

来自专业的译者、企业、网页和免费的翻译库。

添加一条翻译

信息

in deze periode leerden we hoe we een maatschappelijke dialoog op gang moesten brengen.

"i denne fase lærte vi at presse på for at få styrket den sociale dialog.

警告:包含不可见的HTML格式

荷兰语

en we vliegen niet alleen rond in europa, maar reizen regelmatig naar vrijwel alle delen van de wereld.

丹麦语

vi flyver ikke blot rundt i europa, men bevæger os ofte ud i alle hjørner af verden.

最后更新: 2012-03-23
使用频率: 2

荷兰语

wij voeren overal de lijst met „frequent flyers" aan, we vliegen met verschillende luchtvaartmaatschappijen, en we vliegen van en naar een groot aantal landen en luchthavens.

丹麦语

vi står som politikere for første gang over for en hypotese, der lyder meget troværdig og som vi bliver nødt ti_bar_ at re­agere på, for reagerer vi ikke, kan vi komme til at begå den største fejl, menneskeheden nogensinde har begået.

警告:包含不可见的HTML格式

荷兰语

als je twee parlementsleden bij elkaar zet hebben ze het al snel over vertrekhallen en vluchtschema's van de verschillende vliegtuigmaatschappijen. en we vliegen niet alleen rond in europa, maar reizen re gelmatig naar vrijwel alle delen van de wereld.

丹麦语

jeg vil gerne takke ordføreren, fordi hun har for stået informationsteknologiernes betydning for at mindske den miljøskader i forbindelse med udviklingsaktioner, f.eks. ved at mindske behovet for mobilitet eller transportinfrastrukturer.

荷兰语

hoewel men niet van brood alleen kan leven hebben jarenlange groeipercentages van meer dan 10 procent van china een heel ander land gemaakt dan dat ik meer dan 20 jaar geleden voor het eerst leerde kennen.

丹麦语

selv om mennesket ikke skal leve af brød alene, har vækstraten på over 10% år efter år forvandlet kina fra det land, jeg så for første gang for over 20 år siden.

最后更新: 2012-03-23
使用频率: 2

荷兰语

dag 1 gaan we naar wenen en het vliegtuig vertrekt om. 20:50 dus we zijn ongeveer op de luchthaven. kl. 19:00. we eten op het vliegveld en daar kopen we een broodje en wat te drinken lopen we ongeveer. 20:15 en kan op 20.30 uur. we vliegen op 20:50 in het vliegtuig op weg naar wenen deden we niet veel dus kwamen we om 22:30 naar wenen, moesten ook onze koffers gaan halen en toen we uit het vliegveld kwamen namen we een taxi naar het appartement we hebben gespeeld het kostte een 30 minuten rijden naar het appartement

丹麦语

dag 1 tager vi til wien og flyet går kl. 20:50 så vi er i lufthavnen ca. kl. 19:00. vi spiser aftensmad inde i lufthavnen og der køber vi en sandwich og noget drikke vi gå mod gaten ca. 20:15 og kan kom ind i flyet kl. 20:30. vi fly kl. 20:50 i flyet på vej hen til wien lavet vi ik så meget vi kom til wien klokken 22:30 også skulle hen og hente vores kufferter og da vi kom ud af lufthavnen tog vi en taxa hen til lejligheden vi har leget det tog en 30 minutter for at køre til lejligheden