MyMemory, World's Largest Translation Memory
Language pair:
 Subject   
Ask Google

Results for tak tahu malu translation from Malay to English

Human contributions

From professional translators, enterprises, web pages and freely available translation repositories.

Add a translation

Malay

English

Info

Malay

tak tahu erti malu

English

I know the meaning of shame

Last Update: 2015-04-01
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

tak tahu

English

pretend to ignore someone or something

Last Update: 2014-11-02
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

ROTI TAK TAHU

English

head of chicken makers

Last Update: 2018-04-10
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

aku tak tahu

English

I don't know

Last Update: 2017-05-06
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

saya tak tahu

English

I do not know why suddenly

Last Update: 2015-04-10
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

buat tak tahu

English

ingoring

Last Update: 2014-10-12
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Saya tak tahu.

English

I don't know

Last Update: 2017-04-16
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

I tak tahu la

English

I do not know

Last Update: 2018-06-30
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

saya tak tahu nama ubat

English

I don't know the name of the drug

Last Update: 2018-02-21
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

apa yang tidak tahu malu

English

what the shameless

Last Update: 2017-12-27
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

saya tak tahu dia orang mana

English

selamat malam awak

Last Update: 2018-03-04
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Saya tak tahu kalau awak tak mahu mati lagi.

English

I don't know if you don't want to die yet.

Last Update: 2017-05-23
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Saya tak tahu kenapa saya terlalu rindukan anda

English

I don't know why I too missed you

Last Update: 2016-06-28
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Saya tak tahu how to membuat kerja rumah itu

English

I do not know how to do the homework

Last Update: 2018-06-03
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

saya sendiri pun tak tahu ? Kenapa cakap macam itu?

English

I myself did not know? Why talk like that?

Last Update: 2015-07-27
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Taichi Desker: Saya tak tahu kalau awak tak mahu mati lagi.

English

Taichi Desker: I don't know if you don't want to die yet.

Last Update: 2017-05-23
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Taichi Desker: Dan PERMATA KRISTAL tak tahu mana KEJAHATAN PEMUSNAH-

English

Taichi Desker: And GEMSTONE not know which THE EVIL DESTRUCTION-

Last Update: 2017-05-23
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Dan PERMATA KRISTAL tak tahu mana KEJAHATAN PEMUSNAH-

English

And GEMSTONE not know which THE EVIL DESTRUCTION-

Last Update: 2017-05-23
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

terima kasih madam,madam baik sangat.kalau madam tidak boleh bagi pinjaman pada sy,sy tak tahu apa akan jadi pada adik bungsu sy.madam dah baik hati sangat dengan saya,sy akan buat yang terbaik juga walau apa pun madam suruh saya buat.terima kasih madam

English

Thank you madam, madam good very LF madam cannot be for the loan on sy, sy don't know what would be on the younger youngest child 6. madam and very kind with me, sy will make the best also notwithstanding madam ask me to do. thanks madam

Last Update: 2016-10-31
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Malay

Selamat hari jadi akak semoga panjang umur murah rezeki semoga niat akak akan tercapai sebab alia percaya ape yang akak nak pasti akan dapat walau pon susah nak dapat walau pon susah nak buat tapi macam mana sekali pon mesti akak akan dapat Dari pada akak kecik sampai lah sekarang ape yang akak nak buat mesti akan dapat walau pon akak dah tahu buat semua tu susah tapi akak akan dapat. Akak memang habat walau pon alia tak tahu ape yang akak hebat tapi alia percaye satu hari nanti akak akan dapat ape yang akak nak semoga ape yang akak nak akan tercapai amin........ Alia sayang akak and kak ngah muah💞💞😘

English

QUERY LENGTH LIMIT EXCEDEED. MAX ALLOWED QUERY : 500 CHARS

Last Update: 2016-10-10
Usage Frequency: 1

Reference: Anonymous

Add a translation

Get a better translation with human contributions



Report Abuse  | About MyMemory   | Contact Us


MyMemory in your language:  Italiano |  Español |  Français |  Deutsch |  Nederlands |  Svenska |  Português |  Русский |  日本語 |  汉语 |  한국어 |  Türkçe |

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more. OK