Je was op zoek naar: kau dah curi hati aku (Maleis - Engels)

Menselijke bijdragen

Van professionele vertalers, bedrijven, webpagina's en gratis beschikbare vertaalbronnen.

Voeg een vertaling toe

Maleis

Engels

Info

Maleis

terima kasih kau dah berjaya sakitkan hati aku

Engels

thank you for hurting me

Laatste Update: 2021-06-24
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

awak curi hati saya

Engels

satu , dua buah cherry hati saya awak dah curi 🙈❤️❣️

Laatste Update: 2021-07-06
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

awak telah curi hati saya

Engels

you have stolen my heart

Laatste Update: 2020-10-20
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

ya allah kuat kan hati aku

Engels

strengthen your heart

Laatste Update: 2023-09-05
Gebruiksfrequentie: 2
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

kamu selalu ada dalam hati aku

Engels

you always there in my heart

Laatste Update: 2021-11-04
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

jauh disudut hati aku sangat merindukanmu

Engels

deep in my heart i miss you so much

Laatste Update: 2020-01-05
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

dalam hati aku ada kamu sorang sahaja

Engels

dalam hati aku ada kau sorang je

Laatste Update: 2023-02-13
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

dalam hati aku kau lah cahaya masa depan saya

Engels

in my heart you are my light

Laatste Update: 2019-12-13
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

kau rasa kau dah cukup bagus?pergi lah mampos

Engels

pergi lah mati

Laatste Update: 2020-01-07
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

sekali kau dah start jangan pandang belakang sekarang kau pegang empire

Engels

farah now you're not taking yourself but you are taking the empire

Laatste Update: 2022-09-12
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

mama aku adalah satu-satunya kunci hati aku untuk aku gembira..

Engels

mama i was the only key to my heart i'm happy ..

Laatste Update: 2016-08-30
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

jpmorgan chase lovela di dalam hati aku untuk terus berada pada tahap optimum

Engels

jpmorgan chase loveland

Laatste Update: 2023-05-11
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

hati aku sakit sangat . tapi aku redha sahaja . aku tak patut fikir dia lagi

Engels

sabah language

Laatste Update: 2014-11-14
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

kalau takda nak buat macam mana takpa lah aku okey je janji kau dah kasi tahu betul ke tak betol ke aku akan dengar aku bukan kata tak percaya aku percaya

Engels

Laatste Update: 2021-04-16
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

betul lah apa orang cakap.kebaikan kita akan hilang apabila kita melakukan keburukan.walaupun kau dah cuba berubah jadi yang terbaik

Engels

it's true what people say. our good will be lost when we do bad. even if you try to turn into the best.

Laatste Update: 2022-04-24
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

aku sayau ke nuan ❤️ kelak mintak anang bekenyak agi tusah hati aku 😌 apa maksudnya? nk tahu jgk🤭

Engels

aku sayau ke nuan ❤️ kelak mintak anang bekenyak agi tusah hati aku 😌 apa maksudnya? nk tahu jgk🤭

Laatste Update: 2021-05-27
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

c/c/siapalah diriku hanya insan biasa semua itu sungguh aku tiada mampu salah aku juga karna jatuh cinta insan sepertimu seanggun bidadari seharusnya aku cerminkan diriku sebelum tirai hati aku bukan untuk mencintaimu

Engels

c/c/who i am just an ordinary person all that i really can't afford is wrong i am also because i fell in love with someone like you seamless angel i should have mirrored myself before the curtain of my heart i am not to love you

Laatste Update: 2022-10-06
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Maleis

paul.untuk ketika ini,aku seakan seorang yang tidak pernah ada dimata dan hati kau ; bertapa sedih hati aku pada saat aku mencuba untuk berdamai dan mencari jalan terbaik untuk sebuah pengakhiran ini ,malangnya aku hanya menerima kejian dari kau, paul, kalau engkau di tempat aku , aku akan rasa apa yang telah aku rasa .. aku kelihatan sangat terdesak mengemis untuk satu yang baik dari engkau, kau tidak sedar , bahawa kau menghina aku , dengan cara kau menyekat semua aksess aku dengan engkau , s

Engels

paul. for now, i'm like someone who has never been in your eyes and heart; my heart is sad when i try to make peace and find the best way to an end to this, unfortunately i only receive abomination from you, paul, if you are in my place, i will taste what i have tasted .. i look very desperate to beg for the good one of you, you are not aware, that you insult me, by the way you block all my access with you, s

Laatste Update: 2021-04-07
Gebruiksfrequentie: 1
Kwaliteit:

Referentie: Anoniem

Krijg een betere vertaling met
7,794,622,150 menselijke bijdragen

Gebruikers vragen nu voor assistentie



Wij gebruiken cookies om u de best mogelijke ervaring op onze website te bieden. Door de website verder te gebruiken, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie. OK