询问Google

您搜索了: bunera (加泰罗尼亚语 - 西班牙语)

人工翻译

来自专业的译者、企业、网页和免费的翻译库。

添加一条翻译

加泰罗尼亚语

西班牙语

信息

加泰罗尼亚语

Bunera

西班牙语

Bun

最后更新: 2014-07-29
使用频率: 1
质量:

参考: Wikipedia

加泰罗尼亚语

bun fin de semana

西班牙语

a ver si entre todos nos acordamos

最后更新: 2020-01-31
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

加泰罗尼亚语

Al blog Khmer Bird, Thomas Mclean va entrevistar Bun Bunnat, un membre de l'oposició:

西班牙语

Thomas Mclean entrevistó a Bun Bunnat, un miembro de la oposición, para Khmer Bird:

最后更新: 2016-02-24
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

加泰罗尼亚语

Entitat : Club Esportiu Bun Kay

西班牙语

Entidad : Club Esportiu Bun Kay

最后更新: 2015-10-18
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

加泰罗尼亚语

Els vidres de rellotge són uns discs de vidre d' aproximadament 5 - 10 cm de diàmetre, que s' utilitzen en diverses tècniques experimentals. La vora està plegada cap amunt per tal que puguin contenir petites quantitats de líquids mentre es deixen evaporar. L' evaporació es pot accelerar escalfant el vidre amb un cremador Bunsen. Els vidres de rellotge també són útils per a cobrir càpsules de Petri o vasos de precipitats i a més també es poden emprar per pesar petites quantitats de matèria o assecar- les a l' airejadora. El terme 'vidre de rellotge' deriva dels vidres protectors dels rellotges de butxaca antics, els quals sovint tenien una lleugera forma de cúpula.

西班牙语

Los vidrios de reloj son pedazos de cristal con un diámetro de entre 5 y 10 cm que se usan en algunas técnicas de laboratorio. Su borde está un poco curvado hacia arriba, de modo que se pueden rellenar con pequeñas cantidades de líquidos para dejar que se evaporen. Esta evaporación puede ser acelerada calentando el cristal con un mechero Bunsen. Los vidrios de reloj también se utilizan para cubrir placas de Petri o vasos de precipitación. Además, también son apropiados para pesar pequeñas cantidades de materia, o para secarlas en la secadora. El término « vidrio de reloj » deriva de los antiguos cristales de reloj de bolsillo que una vez se usaron para estos propósitos.

最后更新: 2011-10-23
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

加泰罗尼亚语

Has de pujar per l' escala de més a l' esquerra per a arribar a totes les llavors i després sortir al següent nivell. Vés des de la dreta per a recollir la llavor de dalt al centre. Passa els enemics a l' encenedor 'bunsen' matant- los a la dreta, deixant- te caure pel mig quan estiguin gairebé tocant- te i cauran després de tu O saltant per damunt dels seus caps abans que arribin al capdamunt del cremador.

西班牙语

Debe subir por la escalera situada más a la izquierda para coger cada una de las pepitas y a continuación salir al siguiente nivel. Cruce desde la derecha para recoger la pepita central. Pase por los enemigos del « mechero bunsen » matándolos a la derecha del mismo, haciéndoles caer por su centro cuando esténa punto de tocarle y vayan a caer después de usted, o saltando a la izquierda sobre sus cabezas antes de que alcancen la parte superior del mechero.

最后更新: 2011-10-23
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

获取更好的翻译,从
4,401,923,520 条人工翻译中汲取

用户现在正在寻求帮助:



Cookie 讓我們提供服務。利用此服務即表示你同意我們使用Cookie。 更多資訊。 確認