询问Google

您搜索了: aku bukan orang kaya syg ku (马来语 - 英语)

人工翻译

来自专业的译者、企业、网页和免费的翻译库。

添加一条翻译

马来语

英语

信息

马来语

awak bukan orang malaysia

英语

You are not a Malaysian

最后更新: 2021-03-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

saya bukan orang korea la

英语

I am not a person korea la

最后更新: 2014-11-26
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

saya bukan orang yang awak cari

英语

saya bukan orang yang kau cari

最后更新: 2020-05-05
使用频率: 2
质量:

参考: 匿名

马来语

Orang kaya baru

英语

Nouveau riche

最后更新: 2014-12-21
使用频率: 3
质量:

参考: Wikipedia

马来语

aku bukan perampas

英语

I'm not a hijacker

最后更新: 2018-08-14
使用频率: 2
质量:

参考: 匿名

马来语

Aku Tahu Aku Bukan orang Yang pertama Yang kau cintai

英语

I Know I'm Not The First One You Love

最后更新: 2018-08-12
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

aku bukan lawan kau

英语

I am not your opponent

最后更新: 2021-03-20
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

aku bukan bang toyib

英语

I'm not bang plays guardian

最后更新: 2017-02-25
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

orang kaya suka banga

英语

they are many people in the zoo

最后更新: 2013-07-16
使用频率: 1
质量:

参考: Wikipedia

马来语

Aku bukan nak tunjuk kuasa tapi aku kena berani sebab aku tak orang kacau hidup aku

英语

PENOLONG PENGURUS CAWANGAN

最后更新: 2014-10-05
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Aku Tahu Aku Bukan orang Yang pertama Di Hati mu tapi aku mahu Menjadi orang yang terakhir di hati mu

英语

I know I'm not the first person in your heart but I want to be the last person in your heart

最后更新: 2018-08-12
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Berapa kali saya cakap .... Jangan harap kan saya untuk bantu awak .... Saya bukan orang girl yang kaya

英语

How many times have I told you ... Don't expect me to help you ... I'm not a rich girl

最后更新: 2019-10-28
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

aku memang pencinta wanita namun aku bukan buaya

英语

I'm a female lover but I'm not a crocodile

最后更新: 2020-02-05
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

aku bukan lalang....aku ade tanggungjawab....jangan jadi lalang

英语

I'm not in the wrong ... I'm in charge ... don't be the one

最后更新: 2020-03-20
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Aku Tahu Aku Bukan orang Yang pertama Yang kau cintai. Tapi Satu hari nanti ak mau memjadi orang yang terakhir kau cintai

英语

I Know I'm Not The First One You Love. But One day I want to be the last person you love

最后更新: 2018-08-12
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Semalam ada orang memberitahu saya yang awak adalah dia,tetapi sebenarnya awak bukan orang itu..

英语

Yesterday someone told me that you were her, but in fact you're not a person ..

最后更新: 2017-04-16
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

aku tak da masa nak bersaing dengan orang gila macam kau. aku buat semampu aku bukan jenis riak macam kau

英语

最后更新: 2021-02-16
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Aku bukan seorang yang sempurna, aku selalu membuat salah dan kadang kadang aku kalah dengan bisikkan syaitan

英语

Take care of your own shame, don't open people's shame

最后更新: 2020-12-30
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

aku bukan yg terbaik buat kamu ,aku hnya smentra muncul dlam hidup kamu,aku sdar yg aku bukan secantik belkas kamu

英语

I'm not the best for you, I'm the one who comes to your life, I'm a little girl that I'm not as beautiful as you

最后更新: 2018-02-25
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

kalau takda nak buat macam mana takpa lah aku okey je janji kau dah kasi tahu betul ke tak betol ke aku akan dengar aku bukan kata tak percaya aku percaya

英语

最后更新: 2021-04-16
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

获取更好的翻译,从
4,401,923,520 条人工翻译中汲取

用户现在正在寻求帮助:



Cookie 讓我們提供服務。利用此服務即表示你同意我們使用Cookie。 更多資訊。 確認