询问Google

您搜索了: lawak jenaka (马来语 - 英语)

人工翻译

来自专业的译者、企业、网页和免费的翻译库。

添加一条翻译

马来语

英语

信息

马来语

Lawak

英语

Joke

最后更新: 2014-07-24
使用频率: 29
质量:

马来语

Lawak

英语

Humor

最后更新: 2014-08-15
使用频率: 1
质量:

马来语

Lawak

英语

Lawak

最后更新: 2014-07-24
使用频率: 19
质量:

参考: Wikipedia

马来语

Lawak

英语

Bad jokes

最后更新: 2013-11-05
使用频率: 1
质量:

参考: Wikipedia

马来语

temu lawak

英语

funny interview

最后更新: 2014-01-13
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

lawak lucah

英语

obscene hobbies

最后更新: 2017-04-21
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jenaka lumpuh

英语

lame jokes

最后更新: 2016-08-01
使用频率: 2
质量:

参考: 匿名

马来语

memberitahu jenaka

英语

tell jokes

最后更新: 2013-10-19
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

seorang yang lawak

英语

a joke

最后更新: 2016-02-25
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Juara Maharaja Lawak Mega 2017: Bocey

英语

Maharaja Lawak Mega 2017 Winner: Bocey

最后更新: 2017-05-11
使用频率: 2
质量:

参考: 匿名

马来语

jenaka tentang mendapatkan handjobs dari peminat

英语

joke about getting handjobs from fans

最后更新: 2018-03-21
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Latih penolakan dengan permaian yang lawak

英语

Practice subtraction with a fun game

最后更新: 2014-08-20
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Latih penolakan dengan permaian yang lawak

英语

Practise subtraction, until all the cards are gone.

最后更新: 2014-08-20
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Muka Jungkook memang lawak kalau buat macam itu

英语

Front Jungkook joke indeed if we do

最后更新: 2016-11-13
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Otak Ada Fikir baik baik. Nak jadi pelakon lawak atau nak jadi penyanyi bukan Kat sini. Pergi buat Kat televisyen. Kau ini suka tengok orang mengutuk kau dan hina kau. Cuba kau duduk diam diam. Tak payah jadi berlagak.

英语

The Brain Has Think Well Good. You're so funny or you want to be a singer not here. Go to television Kat. You like to see people cursing you and despising you. Try to sit quietly. Do not be so upset.

最后更新: 2018-08-16
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Kalau nak sangat bertumbuk pergi kat tempat orang bergusti Itu. Bukan minta orang kat facebook. Minta orang kat facebook takde hasil dan tak dapat rasa bagaimana bertumbuk. Cuba depan depan sekali kan bagus. Kalau hanya kat facebook Kau berlagak tapi payah. Buang masa. Kalau depan depan macam mana lah Kau tu. Mesti Kau panggil polis. Kalau nak buat lawak atau nak berlakon, bukan kat facebook. Letak kat YouTube.

英语

If you really want to go to the place where people are struggling. Do not ask people for facebook. Ask people to facebook to get results and can not feel how to fight. Try the front front once good. If only on facebook you're doing it but it's hard. Waste time. If it's the front of it you are. You must call the police. If you want to make a movie or acting, not facebook. Go to YouTube.

最后更新: 2018-08-16
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

Sila menyuntik saya dengan satu. ::> :: Saya tidak mempunyai masa untuk jenaka sekitar dengan anda. ::> :: Siapakah pakaian ini?

英语

Please inject me with one. ::>::I don't have time to joke around with you. ::>::Whose dress is this?

最后更新: 2012-10-20
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名
警告:包含不可见的HTML格式

获取更好的翻译,从
4,401,923,520 条人工翻译中汲取

用户现在正在寻求帮助:



Cookie 讓我們提供服務。利用此服務即表示你同意我們使用Cookie。 更多資訊。 確認