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ravimresistentse

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Estisch

Duits

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Estisch

vahelduvat monoteraapiat ja sellele järgnevat retroviirusevastaste ravimite taaskasutamist kombinatsioonis ei soovitata ravimresistentse viirusetüve tekkevõimaluse tõttu.

Duits

eine intermittierende monotherapie und die sequentielle wiedereinführung antiretroviraler arzneimittel sind nicht ratsam, weil hierdurch die möglichkeit einer selektion von resistenten viren erhöht werden könnte.

Laatste Update: 2017-04-25
Gebruiksfrequentie: 3
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Estisch

85 retroviirusevastaste ravimite manustamise katkestamisele, et ära hoida ravimresistentse viiruse kujunemine (vt lõik 4. 8).

Duits

wird die therapie mit efavirenz abgesetzt, ist zu überlegen, ob die anderen antiretroviralen arzneimittel ebenfalls abgesetzt werden sollten, um die entwicklung resistenter viren zu verhindern (siehe abschnitt 4.8).

Laatste Update: 2011-10-23
Gebruiksfrequentie: 1
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Estisch

efavirensi manustamise lõpetamisel tuleb mõelda ka teiste retroviirusevastaste ravimite manustamise katkestamisele, et ära hoida ravimresistentse viiruse kujunemine (vt lõik 4.8).

Duits

wird die therapie mit efavirenz abgesetzt, ist zu überlegen, ob die anderen antiretroviralen arzneimittel ebenfalls abgesetzt werden sollten, um die entwicklung resistenter viren zu verhindern (siehe abschnitt 4.8).

Laatste Update: 2017-04-25
Gebruiksfrequentie: 2
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Estisch

raviaegsed näitajad 24. nädalal, mis ennustasid 104. nädalaks ravimresistentse viiruse tekkimist, olid hbv dna tase > 300 koopiat/ ml ja seerumi alat tõus.

Duits

parameter, die unter laufender behandlung in woche 24 als prädiktoren für die entwicklung von resistenten viren bis woche 104 angesehen werden können, waren eine hbv-dna > 300 kopien/ml sowie ein alt-anstieg im serum.

Laatste Update: 2012-04-10
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Estisch

lisaks viitavad piiratud kliinilised andmed, et suurima efektiivsuse andis delamaniidi lisamine rifampitsiini ja isoniasiidi suhtes resistentse, kuid muus osas tundliku multiresistentse tuberkuloosi raviskeemidele, samas kui delamaniidi kasutamine eriti ravimresistentse tuberkuloosi parimate saadaolevate raviskeemide osana, mida oli võimalik koostada, oli seotud kõige väiksema efektiivsusega.

Duits

darüber hinaus gibt es begrenzte klinische daten, die zeigen, dass die hinzufügung von delamanid zu behandlungstherapien von mdr-tb mit resistenzen gegen rifampicin und isoniazid, aber sonst empfindlich, die höchste wirksamkeit erzielte, während die verwendung von delamanid als bestandteil der besten verfügbaren therapien, die zur behandlung von xdr-tb zusammengestellt werden können, die geringste wirksamkeit zeigte.

Laatste Update: 2017-04-25
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