Hai cercato la traduzione di jangan fikir macam perempuan nak b... da Malese a Inglese

Contributi umani

Da traduttori professionisti, imprese, pagine web e archivi di traduzione disponibili gratuitamente al pubblico.

Aggiungi una traduzione

Malese

Inglese

Informazioni

Malese

macam perempuan india kan

Inglese

beautiful like that

Ultimo aggiornamento 2022-05-27
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

jangan fikir aku ada kawan

Inglese

Ultimo aggiornamento 2020-08-07
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

jangan fikir yang bukan bukan

Inglese

don

Ultimo aggiornamento 2019-10-08
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

jangan fikir (akan berlaku yang demikian)!

Inglese

indeed my lord is with me.

Ultimo aggiornamento 2014-07-03
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)!

Inglese

go with my signs, both of you.

Ultimo aggiornamento 2014-07-03
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

saya pun fikir macam tu..tak mungkin ketua itu no 1 ..dia mungkin no 2

Inglese

i also think like that.. there's no way the leader is no. 1 ..he may be no. 2

Ultimo aggiornamento 2022-06-17
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

nabi musa menjawab: "tidak! jangan fikir (akan berlaku yang demikian)!

Inglese

(moses) said: "by no means! my lord is with me!

Ultimo aggiornamento 2014-07-03
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo
Attenzione: contiene formattazione HTML nascosta

Malese

allah berfirman: "jangan! jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)!

Inglese

the lord said, "have no fear, both of you go with our miracles.

Ultimo aggiornamento 2014-07-03
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo
Attenzione: contiene formattazione HTML nascosta

Malese

hidup ini jangan fikir tentang diri kita sahaja cuba pandang jugak orang sekeliling. mungkin kita terlupa ada orang yang tidak pernah berkira dengan kita

Inglese

Ultimo aggiornamento 2021-04-21
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

jangan fikir (akan berlaku yang demikian)! sesungguhnya aku sentiasa disertai oleh tuhanku (dengan pemuliharaan dan pertolongannya), ia akan menunjuk jalan kepadaku".

Inglese

'no, indeed' he replied, 'my lord is with me and he will guide me'

Ultimo aggiornamento 2014-07-03
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo
Attenzione: contiene formattazione HTML nascosta

Malese

saya sayang diri saya lebih dari apa yang ada . jangan fikir awak orang yang saya sayang juga layanan teruk awak terhadap saya , saya akan berdiam diri dan sentiasa sabar . huh awak silap . mungkin saya akan sabar tapi tiba masa apabila perangai syaitan saya keluar , saya akan balas apa yang awak buat dekat saya dengan lebih dahsyat agar ia meninggalkan kesan terhadap awak . ketika itu tiada lagi cinta

Inglese

bitch

Ultimo aggiornamento 2019-08-30
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo

Malese

jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)! oleh itu pergilah kamu berdua membawa mukjizat-mukjizat kami (yang membuktikan kebenaran kamu); sesungguhnya kami ada bersama-sama kamu: mendengar.

Inglese

allah said: "by no means! proceed then, both of you, with our signs; we are with you, and will listen (to your call).

Ultimo aggiornamento 2014-07-03
Frequenza di utilizzo: 1
Qualità:

Riferimento: Anonimo
Attenzione: contiene formattazione HTML nascosta

Ottieni una traduzione migliore grazie a
7,714,901,794 contributi umani

Ci sono utenti che chiedono aiuto:



I cookie ci aiutano a fornire i nostri servizi. Utilizzando tali servizi, accetti l'utilizzo dei cookie da parte nostra. Maggiori informazioni. OK