您搜索了: jangan fikir macam perempuan nak bodoh (马来语 - 英语)

人工翻译

来自专业的译者、企业、网页和免费的翻译库。

添加一条翻译

马来语

英语

信息

马来语

macam perempuan india kan

英语

beautiful like that

最后更新: 2022-05-27
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jangan fikir aku ada kawan

英语

最后更新: 2020-08-07
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jangan fikir yang bukan bukan

英语

don

最后更新: 2019-10-08
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jangan fikir (akan berlaku yang demikian)!

英语

indeed my lord is with me.

最后更新: 2014-07-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)!

英语

go with my signs, both of you.

最后更新: 2014-07-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

saya pun fikir macam tu..tak mungkin ketua itu no 1 ..dia mungkin no 2

英语

i also think like that.. there's no way the leader is no. 1 ..he may be no. 2

最后更新: 2022-06-17
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

nabi musa menjawab: "tidak! jangan fikir (akan berlaku yang demikian)!

英语

(moses) said: "by no means! my lord is with me!

最后更新: 2014-07-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名
警告:包含不可见的HTML格式

马来语

allah berfirman: "jangan! jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)!

英语

the lord said, "have no fear, both of you go with our miracles.

最后更新: 2014-07-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名
警告:包含不可见的HTML格式

马来语

hidup ini jangan fikir tentang diri kita sahaja cuba pandang jugak orang sekeliling. mungkin kita terlupa ada orang yang tidak pernah berkira dengan kita

英语

最后更新: 2021-04-21
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jangan fikir (akan berlaku yang demikian)! sesungguhnya aku sentiasa disertai oleh tuhanku (dengan pemuliharaan dan pertolongannya), ia akan menunjuk jalan kepadaku".

英语

'no, indeed' he replied, 'my lord is with me and he will guide me'

最后更新: 2014-07-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名
警告:包含不可见的HTML格式

马来语

saya sayang diri saya lebih dari apa yang ada . jangan fikir awak orang yang saya sayang juga layanan teruk awak terhadap saya , saya akan berdiam diri dan sentiasa sabar . huh awak silap . mungkin saya akan sabar tapi tiba masa apabila perangai syaitan saya keluar , saya akan balas apa yang awak buat dekat saya dengan lebih dahsyat agar ia meninggalkan kesan terhadap awak . ketika itu tiada lagi cinta

英语

bitch

最后更新: 2019-08-30
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名

马来语

jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)! oleh itu pergilah kamu berdua membawa mukjizat-mukjizat kami (yang membuktikan kebenaran kamu); sesungguhnya kami ada bersama-sama kamu: mendengar.

英语

allah said: "by no means! proceed then, both of you, with our signs; we are with you, and will listen (to your call).

最后更新: 2014-07-03
使用频率: 1
质量:

参考: 匿名
警告:包含不可见的HTML格式

获取更好的翻译,从
7,761,350,605 条人工翻译中汲取

用户现在正在寻求帮助:



Cookie 讓我們提供服務。利用此服務即表示你同意我們使用Cookie。 更多資訊。 確認