검색어: jangan fikir macam perempuan nak bodoh (말레이어 - 영어)

인적 기여

전문 번역가, 번역 회사, 웹 페이지 및 자유롭게 사용할 수 있는 번역 저장소 등을 활용합니다.

번역 추가

말레이어

영어

정보

말레이어

macam perempuan india kan

영어

beautiful like that

마지막 업데이트: 2022-05-27
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

jangan fikir aku ada kawan

영어

마지막 업데이트: 2020-08-07
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

jangan fikir yang bukan bukan

영어

don

마지막 업데이트: 2019-10-08
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

jangan fikir (akan berlaku yang demikian)!

영어

indeed my lord is with me.

마지막 업데이트: 2014-07-03
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)!

영어

go with my signs, both of you.

마지막 업데이트: 2014-07-03
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

saya pun fikir macam tu..tak mungkin ketua itu no 1 ..dia mungkin no 2

영어

i also think like that.. there's no way the leader is no. 1 ..he may be no. 2

마지막 업데이트: 2022-06-17
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

nabi musa menjawab: "tidak! jangan fikir (akan berlaku yang demikian)!

영어

(moses) said: "by no means! my lord is with me!

마지막 업데이트: 2014-07-03
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명
경고: 보이지 않는 HTML 형식이 포함되어 있습니다

말레이어

allah berfirman: "jangan! jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)!

영어

the lord said, "have no fear, both of you go with our miracles.

마지막 업데이트: 2014-07-03
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명
경고: 보이지 않는 HTML 형식이 포함되어 있습니다

말레이어

hidup ini jangan fikir tentang diri kita sahaja cuba pandang jugak orang sekeliling. mungkin kita terlupa ada orang yang tidak pernah berkira dengan kita

영어

마지막 업데이트: 2021-04-21
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

jangan fikir (akan berlaku yang demikian)! sesungguhnya aku sentiasa disertai oleh tuhanku (dengan pemuliharaan dan pertolongannya), ia akan menunjuk jalan kepadaku".

영어

'no, indeed' he replied, 'my lord is with me and he will guide me'

마지막 업데이트: 2014-07-03
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명
경고: 보이지 않는 HTML 형식이 포함되어 있습니다

말레이어

saya sayang diri saya lebih dari apa yang ada . jangan fikir awak orang yang saya sayang juga layanan teruk awak terhadap saya , saya akan berdiam diri dan sentiasa sabar . huh awak silap . mungkin saya akan sabar tapi tiba masa apabila perangai syaitan saya keluar , saya akan balas apa yang awak buat dekat saya dengan lebih dahsyat agar ia meninggalkan kesan terhadap awak . ketika itu tiada lagi cinta

영어

bitch

마지막 업데이트: 2019-08-30
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명

말레이어

jangan fikir (akan berlaku apa yang engkau bimbangkan itu)! oleh itu pergilah kamu berdua membawa mukjizat-mukjizat kami (yang membuktikan kebenaran kamu); sesungguhnya kami ada bersama-sama kamu: mendengar.

영어

allah said: "by no means! proceed then, both of you, with our signs; we are with you, and will listen (to your call).

마지막 업데이트: 2014-07-03
사용 빈도: 1
품질:

추천인: 익명
경고: 보이지 않는 HTML 형식이 포함되어 있습니다

인적 기여로
7,753,512,842 더 나은 번역을 얻을 수 있습니다

사용자가 도움을 필요로 합니다:



당사는 사용자 경험을 향상시키기 위해 쿠키를 사용합니다. 귀하께서 본 사이트를 계속 방문하시는 것은 당사의 쿠키 사용에 동의하시는 것으로 간주됩니다. 자세히 보기. 확인